• Profil • Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości • Zaloguj
Strona Główna
• FAQ  • Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Statystyki • Rejestracja • Zaloguj • Album • Download



Poprzedni temat «» Następny temat
Zasady działania broni
Autor Wiadomość
Draios 
Administrator


Wiek: 26
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 8
Wysłany: 12-08-2017, 18:51   Zasady działania broni

Rodzaje broni:
    - broń biała
    a) sieczno-kłująca
    b) obuchowa
    - broń strzelecką
    a) łuki
    b) kusze
    - broń palną
    a) pistolety
    b) pistolety maszynowe
    c) karabiny
    d) strzelby
    e) karabiny wyborowe
    - amunicja/pociski
    - ładunki wybuchowe


Wszystkie bronie dzielimy także na poziomy jakości (wyjątkiem są pociski, amunicja i ładunki wybuchowe):


niska jakość (-25% względem jakości normalnej)
normalna jakość - (zwyczajny przedmiot)
wysoka jakość (+15% względem jakości normalnej, 1 miejsce na modół/ulepszenie)
b. wysoka jakość (+ 25% względem jakości normalnej, 2 miejsca na modóły/ulepszenia)
jakość mistrzowska ( + 40% względem jakości normalnej, 3 miejsca na modóły/ulepszenia)

Taka sama broń może posiadać różne statystyki, dla przykładu maczeta normalnej jakości może mieć statystykę obrażeń od 20 do 30.
Największa szansa jest na najniższą statystykę a najmniejsza szansa na najwyższą.
Szansę na znalezienie broni o wyższych statystykach podnieść możemy również idąc do lokacji o wyższym poziomie lub przy tworzeniu przedmiotu korzystając z materiałów wyższej jakości (np. zamiast żelaza, urzyć stali lub innego dostępnego stopu)
Statystyki można podnosić samemu za pomocą kowadła (trzeba posiadać odpowiednie umiejętności i od ich poziomu zależy szansa na wyższą statystykę) lub u NPC (z ograniczeniem do 75% różnicy między maksymalną a minimalną statystykś, w przypadku opisywanego przykładu maczety max 27,5 dmg)

Parametry broni:

    broń biała sieczna i obuchowa:
    obrażenia
    prędkość ataku
    obrażenia na sekunde
    Trafienie krytyczne %
    Odrzucenie lub ogłuszenie %
    typ broni: jedno lub dwu ręczna
    Wytrzymałość
    Trwałość materiału
    Waga

    broń strzelecka:
    obrażenia
    prędkość ataku
    obrażenia na sekunde
    trafienie krytyczne %
    typ broni: jedno lub dwu reczna
    wytrzymałość
    waga

    broń palna:
    obrażenia
    szybkostrzelność
    obrażenia na sekunde
    trafienie krytyczne %
    pojemność magazynka
    typ broni: jedno lub dwu ręczna
    wytrzymałość
    waga


    amunicja/pociski:
    obrażenia
    efekt
    waga

    ładunki wybuchowe:

    obrażenia
    efekt
    zasięg rażenia
    waga
 
   Podziel się na:     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  




wxv.pl - załóż forum dyskusyjne za darmo





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - SITEMAP - mangi
Style created by PiotreQ9 | - SITEMAP - mangi
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 7